Scrisoare către tine

N-am avut pe nimeni ca tine. Ești singura ființă care poate trezi în mine o groază de sentimente pozitive. Ai intrat în viața mea, eu te-am primit dar nu știam dacă aveai să rămâi pentru mult timp. Ai bătut în poarta sufletului meu când era ferecată cu trei lacăte din cauza oamenilor care m-au aruncat la gunoi de câte ori au avut ocazia. Mi-ai găsit cheia și ai descuiat ușa, cu pași mărunți ai intrat, fără să întrebi dacă te accept, doar mi-ai întins mâna care aștepta să mă ridice de unde am căzut. Mi-ai dat timp să mă recunosc, să mă iert, să mă accept și să mă ascult. M-ai lăsat să aleg și nu m-ai judecat pentru alegerea făcută. Nu mi-ai luat visele în râs, și m-ai ajutat să sper, nu m-ai forțat să accept lucrurile cum sunt, dacă am vrut schimbarea m-ai îndrumat pe drumul cel bun. Am scris împreună tristețile pe nisipul fierbinte, și pe stânci bucuriile care ne umpleau sufletul. De m-am rătăcit de tine, ai străbătut mereu drumul către mine, și m-ai adus unde mi-e locul. Dacă nu ți-am vorbit, mi-ai respectat tăcerea, am amuțit împreună și am șovăit ore în șir, până au ieșit din noi, cuvintele. Deseori am stat la telefon fără să scoatem un sunet, sau ne-am vorbit doar din priviri. S-au scurs orele și tu tot n-ai adormit atunci când îți vorbeam despre viitor sau trecut, ai păstrat tăcerea, dar mi-ai împărtășit suferința.

Mă gândesc la tine! Și vreau să rămâi. Mă trezesc cu certitudinea zilei de mâine, că de va fi să cad, tu mă vei prinde dinainte. Împreună să scriem povestea noastră pe cer, să nu uităm că putem trece împreună peste orice obstacol care ne stă în cale. Oamenii buni, sunt mai puternici. Tu meriți totul, alături de un om bun!

Pentru Roxana! 🙂 Pentru că există și prieteni adevărați.

Imagine

Leave a Reply

