De-ar fi fost….astăzi toamnă

Astăzi mi-am dorit din tot sufletul să fie toamnă. Să privesc frunzele cum plutesc spre pământ, apoi cum se frâng. Să privesc parcul presărat de frunzele uscate alte anotimpului ce-l poartă, să privesc copacii goi și apusul după amiezii. 

Toamna îmi induce o stare de melancolie, momente de reverie și doruri vagi. Mă regăsesc în orice anotimp, aceiași. Mă simt prizoniera acestui superb anotimp, și mi-aș dori să fie veșnic toamnă. Nu m-ar deranja ploile, copacii dezgoliți, nenumăratele covoare de frunze, și nesfârșitele nopți reci. În fiecare toamnă mă găsesc, după atâtea căutări, îmi fac timp să-mi răspund, după atâtea întrebări, și îmi abandonez grijile într-o altă viață, sub un alt anotimp.

Imagine

Leave a Reply

