Prea doare…

Și da, doare când vezi că nu ești apreciat la adevărata ta valoare, când nu ești sprijinit, doar invidiat, când dai prea mult și nu primești în schimb nici măcar un mulțumesc.

Dai din timp, dai din tine, și încerci să faci totul, nu așa cum ți se cere, ci așa cum ști tu să o faci cel mai bine. Cuvintele astea n-au niciun înțeles dacă nu explic prin ce trec nu? Dar la ce folos? Cum aș putea eu să scriu aici ce simt? Nici cuvintele săracele nu vor să curgă, de prea multă durere, acumulată într-o zi, n-au putere să iasă la suprafață, pentru a le citi voi.

Nu știu dacă există vreo explicație, cu privire la a fi “luat în batjocură” atât tu cât și munca ta. Oamenii au început să mă strivească sub tălpile lor, ca pe o muscă, îmi zdrobesc vise, speranțe și tot ce ține de un posibil viitor. Și toate astea, n-au nicio explicație, sau cel puțin nu vor să mi-o dezvăluie. Mi s-au terminat cuvintele, s-au ascuns undeva prin cotloanele minții, și așteaptă să iasă când primejdia trece și eu n-aș mai simți nimic, atunci când îmi revin ca o avalanșă în minte. Vă las, aveți grijă de voi. Noapte bună

Ați văzut cerul? e negru, împânzit de stele. Asta înseamnă că visele mele, n-au murit.Imagine

4 thoughts on “Prea doare…

  1. si jo ma zbat de mult cu acest sentiment urat…dar nu reusesc sa ma exprim…si nici nu il arat…in interiorul meu ma bucur ca sunt aleasa…si batjocorita…asa cum a fost…EL…Fiecare la randul lui,probabil trece printr-un moment asemanator…dar posibil ca aceste’caderi’….sa ne faca mai puternici pt.a ne ridica…cand ceilalti ne lovesc…asemeni Pasarii Fenix… cand renaste din cenusa…O NOAPTE LINISTITA CU MULTE STELE…M.

  2. ” Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca. ”
    “Am invatat ca poti continua inca mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti. ”
    – Octavian Paler

Leave a Reply

